Beveg byen i din jobb

Lunsjsamling med Joakim Magnus

Beveg byen i din jobb

Hvilken rolle har egentlig kristne i både kirke, næringsliv, arbeidsliv og samfunn? På hvilken måte kan vi være med på å sette retning for hvordan dette kan se ut?

Joakim Magnus er leder for Beveg Oslo, en AKTØR etablert av en del kirker i Oslo for å gjøre ANALYSE av Oslos åndelige, sosiale og kulturelle tilstand, skape ARENAER som kobler kristne ledere i byen fra alle sfærer, og påvirke Kirkens AGENDA. Han leder også arbeidet med Bibelkveld Oslo som samler hundrevis av ungdommer hver uke til å lære mer om Bibelen. Joakim brenner veldig for å se kristne bruke sin frimodighet til å påvirke samfunnet på mange ulike steder.

På denne lunsjen får du en spennende mulighet til å høre Joakim Magnus dele av sine erfaringer gjennom både Bibel og masse erfaring både fra Norge og andre land om hvordan det kan se ut når kristne virkelig har et fokus på å bety en forskjell for den byen eller stedet de er en del av.

Vi samles 10. desember fra kl 11-13 i Metodistkirkekjelleren.

Dette er en nydelig mulighet for deg som er nysgjerrig på hvordan koble din rolle på arbeidsplassen med det å følge Jesus og bety en forskjell gjennom det du bruker tiden din på.

Påmelding via skjemaet under, og lunsjen er selvsagt åpen for folk fra alle ulike settinger.

Påmelding

Samlingen vil koste 100 kr (inkludert mat underveis) og påmelding gjøres via skjemaet under.

Betaling via Vipps ved ankomst