Bli kjent med oss

Norkirken Molde ønsker alltid nye mennesker velkommen og håper du vil trives hos oss.

Ny i Norkirken Molde?

Vi setter veldig pris på at du ønsker å bli bedre kjent med oss, og håper du opplever denne siden som informativ og at den gir mulighet for å bli bedre kjent med oss!

Om Norkirken Molde

Norkirken Molde ble startet i 2005 under navnet Molde-fellesskapet med en visjon om å være et fellesskap som gir en møteplass mellom Gud og mennesker. I fjor byttet vi navn til Norkirken Molde, men har fortsatt et ønske om å ta imot folk på en god måte og få oppleve mer av hva det innebærer å følge Jesus, elske mennesker og nå verden. Norkirken Molde er en menighet i Normisjon. Vår menighet er åpen for alle som ønsker fellesskap, med andre kristne eller er nysgjerrig på hva det innebærer å følge Jesus. Vi ønsker alle varmt velkommen til å besøke oss! Vi er alle skapt til fellesskap!

Ta gjerne kontakt via skjemaet hvis du har spørsmål eller ønsker som vi kan være til hjelp med.