Revive

Et tilbud for ungdom fra 8. klasse og oppover

Ungdomsmøter

Revive er et ungdoms-opplegg hvor Jesus er i sentrum. Vi ønsker at dette kan være et fristed hvor man kan samles for ungdommer på tvers av menighetene/kirkene og bli bedre kjent med Jesus og hverandre. Kanskje kjenner du ikke noe særlig til Jesus eller kristne mennesker, men du er selvsagt veldig velkommen!

Revive Møte

Møtet starter oppe på Metodistkirka (Elvegata 7) klokken 20:00. Vi begynner med lovsang, så er det andakt etter det. På slutten av møtet har vi en liten Lovsangs-bolk til.

Etter møtet er ferdig, åpner vi caféen nede i kjelleren. Her er det også store muligheter for å være sosial og bli kjent med nye. Det vil generelt være god stemning med musikk og ulike aktiviteter.

Hangout

Vanligvis møtes vi kl i Træffhuset hvor vi har forskjellige aktiviteter (volleyball, fotball, håndball, ballspill osv.)

Etter aktivitetene drar vi sammen til Metodistkirka der vi fortsetter med å være sosialt, ha kiosk og brettspill.

Sofakveld

På sofakvelder får vi besøk av ulike mennesker, og vi har spm om spesifikk tema vi snakker med dem om.

Lyst til å ha en tjeneste på Revive?

MELD DIN INTERESSE OG BLI MED!

Lederteam:

Lorena Nachtigall

Johannes Husby

Emma Ellingsen

Lukas Nachtigall

Kathy Celi Venas

Katrin Schütt

Kontaktinfo:

l.nachtigall97@gmail.com

Følg oss på sosiale medier!