Åpen Verden

21.-23. juni på Bibelskolen i Grimstad

Misjon for hele (stor)familien

Åpen Verden handler om å utvide familien, og dra på team sammen for å stå sammen med og tjene lokale menigheter andre steder i verden. Vi tror på familier som tjener Gud sammen i misjon, og ønsker å legge tilrette for at to eller flere familier/personer/ungdommer kan få en misjonserfaring sammen. Ved å oppleve noe sammen som gruppe, får vi både mulighet til å gi og samtidig bli utrustet til å komme tilbake til egen hverdag.

Åpen Verden er for deg/dere som

• Skal på en konkret misjonstur i løpet av 2024
  • Ønsker å utrustes til en fremtidig misjonstur
  • Er engasjert i misjon og som ønsker en helg med utrustning til det du/dere står i

I Norkirken Molde har mange familier og personer vært med på slike misjonsturer hver sommer, og vi ønsker å fortsette med å legge tilrette for dette i tiden fremover også. Opplegget varierer ut fra lokasjon og opplegg, hvor det starter med en tre dagers Boot Camp for alle teamene i Norge på Bibelskolen i Grimstad, med tid til teambuilding, workshops, bønn og lovsang og undervisning om misjon og kultur, og enten rett etterpå eller på senere tidspunkt dra på teamtur med varierende antall dager.

Åpen Verden handler om å legge tilrette for en godt forberedt og utfordrende misjons-opplevelse for hele familien, ungdomsgruppe eller enkeltpersoner i en annen gruppe, erfare at Jesus lever, gi Jesus til andre nasjoner og å se evig frukt i de landene vi drar til. Gjennom Åpen Verden ønsker vi at alle skal få erfare Guds store hjerte for alle nasjoner, og at vi er velsignet for å være til velsignelse.

Har du spørsmål eller innspill kan du ta kontakt med Odd Magnus Venås (97128928) eller kontakte direkte de som er ansvarlige for hver enkelt tur på nettsidene.