Lederskapet

Hovedledelsen i Norkirken Molde kaller vi Lederskapet

Møt vårt lederskap

Si hei til lederskapet i Norkirken Molde. I tillegg er også pastor en del av lederskapet når de samles. Har du kanskje et spørsmål eller innspill til lederskapet? Ta gjerne kontakt med de i skjemaet nederst på siden!

Kjell-Bjarte Aarsund - Leder

Favorittsitat: "Go for it"

Kjell-Bjarte er fra Brattvåg men har bosatt seg i Molde. Han jobber som fastlege og med et glimt i øyet er han flink til å få folk rundt seg til å være sett og bli fulgt opp på en god måte, både i jobb og på fritid. Kjell-Bjarte er glad i å legge tilrette for at folk skal ha det bra, og i Norkirken Molde har han vært med på å utvikle mange gode møtepunkt og opplegg gjennom tiden som frivillig stab. Han brenner for å ta imot nye mennesker på en god måte, og om du møter han for første gang får du deg helt sikkert en trivelig prat.

Kristian Lillebø - nestleder

Favorittsitat: «A goal without a plan is just a wish…»

Kristian er fra Skåla og bor på Skåla og er glad i Skåla. Han jobber innen Clas Ohlson med ulike regionale og nasjonale ansvarsområder der. Kristian er en veldig positiv person, og ser alltid muligheter, samtidig som det også er viktig for han at det gjøres med gode intensjoner og med hjerte på rett sted. Kristian har et stort engasjement som veldig lett smitter over på de rundt han. Dette formidles gjennom Jesusglede, prosjekt i stor og liten skala, samt i en fascinasjon for nye tekniske gadgets.

Kristine Elisabeth Aas Herje

Favorittsitat "Vær deg selv, alle andre er opptatt" -ukjent

Ingvild Evensen

Ingvild er oppvokst på Tynset i Nordøsterdalen. Bor på Kvam i Molde og er superfornøyd med å komme nær både fjord og fjell. Glad i turer og nyte utsikt. Jobber som sykepleier på Kirkebakken legesenter. Gidt med Øystein Evensen og har 3 barn. Ingvild brenner for at mennesker skal få gode samtaler og senkede skuldre rundt en kaffekopp og gjerne "noko attåt".

Astrid Støle Morstøl

Astrid er fra Fræna men har bodd en stund i Molde. Hun jobber som barnehagelærer i Hustadvika. Hun har et hjerte for lovsang og for å vise Jesu kjærlighet i praksis til de rundt seg, både på jobb og fritid. Hun har også et hjerte for det flerkulturelle og kunne allerede som liten tenke seg å flytte til Afrika. Ellers sier ikke denne humørfylte jenta nei takk til en kaffe, fjelltur, frisbeegolf eller en liten runde på slakk line.

Ta gjerne kontakt med lederskapet her om du har spørsmål, forslag eller innnspill