Har du lyst til å bli en del av Norkirken Molde? Det vil veldig gjerne vi!

Lyst til å bli med?

Det er en stor glede å være en del av en stor familie, og det er nettopp det du har mulighet til ved å bli med i Norkirken Molde!

Alle er alltid velkommen til oss på besøk, men det er noe helt annet å oppleve Norkirken Molde som en aktiv del av det. Derfor gleder vi oss stort hver gang noen tar et valg om å bli med.

HVA vil det si å bli medlem?

• Du tydeliggjør hvor du ønsker å ha ditt åndelige hjem og bruke dine ressurser
  • Du har mulighet til å påvirke gjennom formelle organer i menigheten
  • Vi oppbevarer dine kontaktdata i vårt medlemssystem og du får tilgang til en egen side hvor du kan administrere dine aktiviteter og verv i menigheten.
  • Vi har ingen årlig medlemsavgift, men oppfordrer i stedet alle medlemmer til å ha en fastgiveravtale til menigheten med valgfritt beløp og frekvens. Dette er for menigheten et tydeligere tegn på aktiv deltakelse enn medlemsavgift (og er også grunnlaget for stemmerett i menigheten).

Hvordan er medlemsprosessen?

Vi ønsker å gjøre det enkelt og samtidig både opplysende og godt å bli medlem i vår menighet.

Du kan derfor veldig enkelt melde deg inn som medlem i skjemaet under.

Etterpå vil du få spørsmål om å bli med på et medlemskurs på to kvelder og en oppfølgingssamtale i etterkant av det. Du kan selvsagt også ta medlemskurset før du melder deg inn, om du vil vite litt mer om menigheten før du tar valget.

Vi har ikke lenger årskontingent for voksne medlemmer, men oppfordrer alle til å opprette en fastgiveravtale med valgfritt beløp månedlig/årlig. Dette er nødvendig for å få stemmerett på årsmøte og ellers en veldig god måte å være en aktiv del av menigheten også i det økonomiske. For barn er årskontingenten 60 kr per gruppe de er med i.

Registrer deg som medlem

Ved å fylle ut skjemaet under blir du medlem og får mer informasjon om medlemskurs og videre oppfølging.

"Å bli medlem i Norkirken Molde har vært som å utvide familien min."

Innmelding av barn

Om du er allerede meldt inn, men har barn som ikke er det, kan dette gjøres via linken under