Innmelding Nattcafé og Inbetween

Bli med på det som skjer med Inbetween (5.-7. kl)

Medlemsskap i Nattcafé og Inbetween

For alle som går i 5.-7. klasse vil vi veldig gjerne bidra til å lage et godt tilbud for tweens både gjennom Nattcafé, leir og andre aktiviteter for denne aldersgruppen.

Det skal være åpent for alle og helst koste så lite som mulig. Ved å ha medlemmer får vi bidrag gjennom støtteordninger, og gir mulighet til å informere om det tilbudet vi har får aldersgruppen.

Det finnes to typer medlemsskap:

1. Nattcafé (opplegg på fredager)
  2. Inbetween (hele tweensarbeidet i Norkirken Molde inkludert nattcafé, leir og opplegg på søndager)

Som medlem gir det barna mulighet til følgende:

• Få informasjon om det som skjer.
  • Mulighet til å støtte arbeidet gjennom årlig betaling av medlemsskap (60 kr). For hver betalende medlem gir dette 3 ganger så mye støtte til nattcafé og/eller tweensarbeidet
  • Rabatt på leirer vi er med og arrangerer (gjelder for inbetween-medlemsskap)

Velg i skjemaet om du ønsker at barnet skal være medlem kun i nattcafé eller om du også ønsker å være med i hele inbetweenarbeidet i Norkirken Molde.

Medlemsskapet koster 60 kr per

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt