Bygg for Livet

Hva er Bygg for Livet?

Her finner du det du trenger å vite om en spennende ny tid kirken går inn i nå.

For første gang i historien har vi kjøpt et kirkebygg, midt i Molde sentrum. Samtidig  er det god vekst, alle generasjoner er tilstede og nye kommer til tro.

BYGG FOR LIVET er mye mer enn pengeinnsamling for en konkret oppussing av et kirkebygg. BYGG FOR LIVET er en mulighet til å spørre oss hva vi synes er viktig å satse på i livet som personer, familier og som kirke. Hva vil jeg egentlig gjøre med min tid og mine ressurser her i livet? Hva skal vi egentlig bygge?

Vi ønsker ikke først og fremst å fokusere på pengeinnsamling i det vi går inn i. Alt starter med hjertet, og der hjertet vil være, der vil vi også investere det Gud har gitt oss å forvalte. Derfor blir ikke fokus på søyler og pengemål, men rett og slett på å spørre oss selv hva vi sammen ønsker å gjøre, med glede og forventning om hva Gud ønsker å uyrette gjennom oss.

Her finner du all informasjon om hva Bygg for livet-aksjonen går ut på

Hør hva folk sier om "Bygg for livet"-aksjonen

Vil du/dere være med og bidra?

Det gjøres i skjemaet ved å klikke på linken

Vil du vinner et gavekort på restaurant til en verdi av 1000 kroner?

Finn ut hvem 18-åringene her og bli med i konkurransen

Har du tanker og drømmer om hvordan Elvegata 7 skal utformes?

Bli med og gi dine drømmer og innspill