Ansatte

Møt våre ansatte i Norkirken Molde

Ansatte i Norkirken Molde

Det pastorale temaet i menigheten består av Odd Magnus Venås som er hovedpastor i 100 % stilling, Lorena Nachtigall som som er ungdomsarbeider i 20 % stilling, og Kathy Venås Celi som er 20 % konfirmantleder. Bli bedre kjent med hver enkelt av disse her.

Kathy Venås Celi - Konfirmasjonsleder (20%)

Kathy er fra Ecuador og er oppvokst både der og noen år i Bolivia. Hun er fra en pastorfamilie som helt siden de ble kristne, har vært med på å starte menigheter, blant annet Noas ark i Guayaquil. Etter at hun selv studerte teologi i Peru og giftet seg med Odd Magnus, ble det først noen år med menighetsarbeid i Ecuador før turen gikk til Norge for å tjene som familie i Norkirken Molde. I Molde har de vært siden 2016. Kathy er kreativ, pedagogisk og veldig glad i å gå sammen med folk, og gjør det med stor kjærlighet. Hun elsker å bli kjent med nye folk og hjelpe de til å føle seg hjemme, og samtidig liker hun å se at folk får vokse der de er.

Ta kontakt: 484 31 754

Lorena Nachtigall - Ungdomsarbeider (20%)

Lorena er født og har bodd de første årene av sitt liv i Tyskland. Familien kom etter hvert flyttende til Norge, og bosatte seg utenfor Molde for noen år siden. Lorena har gått på DTS i Stavanger, har en søt "liten" rottweiler, og sprer glede og godhet til folk rundt seg. Hun brenner for at ungdom skal ha det bra og trives, og er veldig glad i en god samtale.

Ta kontakt: 987 69 655