Menighetsweekend 2023

8.-10. september på Bjorliheimen, Bjorli

Menighetsweekend 8.-10. september på Bjorliheimen

Få med deg denne nydelige muligheten til å bli bedre kjent med menigheten og med mange nye! Vi satser på ei nydelig helg sammen på Bjorli og satser på fulle hus og god stemning!

Menighetsweekend er stedet for deg som har Norkirken Molde som ditt hjem, eller som ønsker å bli bedre kjent med oss!

Folk i ALLE generasjoner og aldre er hjertelig velkomne på menighetsweekend. Eget opplegg for ulike aldersgrupper!

Er du nysgjerrig på hva Norkirken Molde er? Kanskje har du nettopp kommet til byen? Eller har du bare lyst på enda ei fantastisk helg siden du har vært med før? Da er det definitivt en god ting å bli med på årets menighetsweekend!

UNDERvisning

Denne gangen har vi med oss Ørjan og Oddveig Tinnen fra Norkirken Salem til å undervise for oss. Pastorparet i Norkirken Melhus Rune og Lisa Haugen blir med og bidrar på lovsangen. På de ulike aldersopplegg har vi flere spennende overraskelser på lur.

STED

Årets weekend skal være på Bjorliheimen. Dette er et allsidig leirsted som tilbyr både rom, hytter og mulighet for camping. I hovedbygget er det en stor matsal, møtesal, peisestue og gode muligheter for ulike samlinger.

Eget opplegg for barn og unge

På menighetsweekend er det også eget opplegg for barn, tweens og ungdom underveis. På den måte får også de bygd gode relasjoner på weekend. Med egne samlinger og god tid sammen, skal hver enkelt aldersgruppe få god mulighet til å bli bedre kjent og ha det gøy sammen.

AKTIVITETER

Det blir mange spennende aktiviteter å velge mellom. Når vi skal være på Bjorli sier det seg selv at det blir mange muligheter for å velge noe man kan kose seg med. Etter hvert vil det komme mer info om hvilke aktiviteter vi kan tilby.

PRIS

• Over 13 år - 1450 kr
  • 9-12 år - 1000 kr
  • 4-8 år - 700 kr
  • 0-3 år - gratis

Maks 4800 kr per familie

Campingvogn/bobil (300 kr pr natt, mat i tillegg)

Telt (200 kr per natt, mat i tillegg)

Ved avmelding mindre enn en uke før weekend vil det bli sendt ut en avmeldingsfaktura på 500 kr.

Det er også mulig å få økonomisk avslag på prisen hvis det er nødvendig for å kunne bli med.

Valgt overnatting ønsker vi å få til etter beste evne og med gode hensyn. Er du tidlig ute med å melde deg/dere på, er det også større sannsynlighet for å få ønsket valg.

For de som har mulighet til campingvogn oppfordres det å benytte dette alternativet da vi kan få med flest mulig på leir.

Rabatt for nye

For de som blir med på Menighetsweekend for første gang er det i tillegg en rabatt på 500 kr per familie og 200 kr for enkeltpersoner. Så da er det bare å melde seg på!

Meld deg på Menighetsweekend her!

Årets komite for weekend

• Odd Einar og Gry Kristin Lillebø