Odd Magnus Venås

Odd Magnus Venås har vært hovedpastor i Norkirken Molde siden august 2016. Før den tiden hadde han sammen med kona Kathy og deres to barn, Mathias og Amelia, vært i Ecuador i en del år. Gjennom hele livet har Odd Magnus bodd en del rundt omkring i både Norge og verden. Men uansett hvor familien er, har de fokus på å hjelpe mennesker til å se hvem Jesus er, og hvordan man i egen kontekst kan følge han.

Odd Magnus har en bachelor i teologi fra Norge, og to mastergrader i Sør-Amerika innenfor misjonsvitenskap og "Urban pastoring". Dette er gjort ut fra et ønske om å se mer av hvordan teologien i sør også kan gi oss spennende impulser her i nord.

Til enhver tid dukker det opp mange ideer og sprø påfunn i hodet til Odd Magnus, men heldigvis får han det prosessert i et godt lederteam som sammen fører menigheten på en god og sunn vei. Han er glad i mange ulike idretter, foto, design, mennesker og nye utfordringer, noe som passer veldig fint inn i den allsidige tjenesten som pastor i Norkirken Molde.

Taler av Odd Magnus Venås

Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på

Epost: norkirkenmolde@gmail.com