John Steinar Brækken

Misjonær på Filippinene

John Steinar gikk i september 2018 på stabsskole ved UiO´s base på Hawaii. Etter det var han stab på Fire & Fragrance sin disippeltreningsskole på Hawaii. Nå er han en del av et team fra denne skolen som pionerer en DTS på Filippinene.

Samtidig som John Steinar er med og bygger opp denne basen som skal brukes til å utruste mennesker til å følge Jesus, er det også en del reisevirksomhet som handler om å evangelisere og disippelgjøre for og sammen med lokale kirker dit de kommer.

Norkirken Molde ønsker å være med og støtte John Steinar og den spennende misjonstjenesten han står i, både økonomisk og gjennom bønn og oppfølging.

John Steinar er blant annet med på å bidra med ledertrening og konferanser på videregående skoler, og ha oppfølging og trening i de områdene der misjonsteam har vært og evangelisert (bildet over).

Ja, jeg ønsker nyhetsbrev fra John Steinar sin tjeneste