Richard Nordvoll

Utsending på Grimerud som skoleleder på DTS

Richard Nordvoll er en av Norkirken Moldes utsendinger som har sin base på Grimerud. Der har han sin tjeneste som skoleleder for en DTS (disippeltreningsskole) som ble startet opp høsten 2021 (Fire & Fragrance ).

Hans base vil være Grimerud, men tjenesten vil også være på reise til ulike misjonslokasjoner for å følge opp teamene de sender ut via skolelinjen han leder.

"Jeg ønsker å se en ung generasjon virkelig kjenne Gud, og vil gjøre det de kan for å gjøre ham kjent.", sier Richard. "Derfor er jeg med på å lede en av skolene vi har for disppeltrening og misjon på Grimerud. Der vi sammen oppdager mer av vår Skaper og går for å se at de som enda ikke kjenner Gud, fjernt og nært, skal få høre de gode nyhetene om frelse i Jesus!"

Ja, jeg ønsker nyhetsbrev fra Richard sin tjeneste