Living Now 2022

Felles ungdomshelg i Molde 4.-5. november

Living Now: Ungdomshelg i Molde

Gjennom Living Now vil vi heie på livet ungdommer lever. Derfor har vi satt av en helg (4.-5.nov) fylt med gode samtaler, morsomme aktiviteter, god mat, herlig underholdning og konkurranser, og aller viktigst kan vi komme sammen for å bli bedre kjent med Jesus og det håpet han kan gi oss under den tiden vi lever i!

Ulike kirker og menigheter i Molde og omegn har gått sammen om å lage i stand til at akkurat DU skal få en herlig opplevelse sammen med både gamle og nye venner!

Det meste av opplegget vil foregå på Molde konferansesenter (Kometvegen 7), en fin arena for å kose seg skikkelig gjennom hele helga. Det blir mulighet for å være med på en aktivitetsbolk som vil være i en gymsal like i nærheten av konferansesenteret.

Ta med deg venner og kom!

Prisen for hele helga inkludert mat vil være 100 kr per person. Prisen er den samme om du kommer begge dager eller bare en dag.

Det vil være mulig å melde seg på i døra både fredag 4. november og lørdag 5. november, men prisen er da 150 kr per person.

Program for helga

kl. 18:30 Dørene åpner

kl. 19:00-21:00 Kveldsmøte og Lovsangskveld

kl. 21:00-23:00 Hangout og café

Lørdag

kl. 11:00 Frokost

kl. 12:00 Ord for dagen

kl. 13:00-16:00 Aktiviteter i gymsal ++

kl. 16:30-18:00 Middag (Taco)

kl. 19:00-22:00 Kveldsmøte

kl. 22:00-23:30 Hangout og café

Aktiviteter

På lørdagen er det satt av tid til aktiviteter på dagen. Det vil deles opp i grupper, så man er ikke på aktivitet hele tiden fra kl. 13 til kl. 16. Man vil altså ha god tid til å henge med venner i tillegg til aktivitet. Det er ikke et krav å være med på en aktivitet, og det vil være mye gøy å gjøre på konferansesenteret. Det vil være åpen café, brettspill, bordtennis, biljard, air hockey m.m. på konferansesenteret.

Påmelding

Meld deg på tidlig, slik at opplegget kan bli best mulig for alle som vil være med!

Arrangører

Opplegget er et samarbeid mellom ulike kirker/menigheter i og rundt Molde:

Sion Molde, Molde Indremisjon, Den norske kirke i Molde, Laget, Acta - barn og unge i Normisjon, Nordvestkirka, Molde Bedehus og Norkirken Molde