Hva skjer i Norkirken Molde? Finn ut mer her

Hoppeslott

Et av våre bidrag til å spre glede og godhet

Leie av hoppeslott

Norkirken Molde og Sula frikirke har sammen kjøpt inn noen hoppeslott som det er mulig å leie.

Om det er ønskelig å leie et eller flere av de er det bare å ta kontakt, så gir vi mer info om pris og det praktiske rundt. I utgangspunktet skal hoppeslottene hentes og leveres enten i Elnesvågen eller på Sula.

Ved bruk innendørs kan hoppeslottene benyttes når som helst, men til utendørs bruk er det ikke mulig å bruke de når det er regn. Det er også viktig å rydde godt i hoppeslottene før nedpakking og levering.

Wipeout

Hoppeslott med roterende hinder. Inkluderer hoppeområde med vegger, motor og to roterende armer. Passer godt for alle aldre, også ungdom og voksne. Ca 8x8 meter og krever flatt og godt underlag.

Wack-a-mole

Rundt hoppeslott med tak hvor det er hull.

Mulig å hoppe opp fra hullene og en person kan sitte og prøve å treffe personene med luftpute.

Egner seg for barn og ungdom. Inkluderer hoppeslott, hjelmer og motor. Ca 5x5 m

Lite hoppeslott

Et hoppeslott for små barn på 2x2 m

Egnet for barn på 0-6 år

Hinderløype (foreløpig ikke driftsgodkjent)

Den består av 3 moduler og inkluderer også sklie. Sette sammen til en lang hinderløype og passer bra til både barn, ungdom og voksne.

Ca 12 meter lang og 4 meter bred.

Krever godt underlag og er tildekket ovenfra

Skal ikke brukes i regn eller sterk vind!

Hoppeslott (foreløpig ikke driftsgodkjent)

Mindre hoppeslott som passer bra for barn opptil 12 år.

Enkelt å sette opp og kan brukes i flere ulike settinger, både inne og ute. Ca 3x4 meter.

Skal ikke brukes i regn eller sterk vind!

Ønsker du å leie et eller flere hoppeslott?

Ta kontakt via skjema for å finne ut hva som er mulig å leie

Sukkerspinn og popcornmaskin

Vi har også sukkerspinn og popcornmaskin hvis det er aktuelt å leie. Det legges eventuelt inn bestilling på dette i samme skjema som for hoppeslott.