Medarbeiderfest - 17. april

Stor feiring både for nåværende og tidligere medarbeidere i Molde-fellesskapet/Norkirken Molde!

Medarbeiderfest/15-årsjubileum

Mye spennende har skjedd siden Molde-fellesskapet ble startet i 2005. En utrolig spennende reise fortsetter å overvelde oss med hva Gud ønsker å gjøre gjennom menigheten. Om du har vært med i oppstart, blitt med underveis, vært med for en stund, eller vært med hele veien, så ønsker vi å bruke en kveld til å feire dere skikkelig for deres innsats!

Derfor er denne kvelden både til dere som er eller har vært medarbeidere i tjeneste i Molde-fellesskapet/Norkirken Molde.

Kvelden blir stappet med spennende program, god mat og mye glede.

Festen begynner kl 19 og arrangeres i Røbekk kirkesenter.

Antrekk skal ikke være for stivt, men samtidig er det greit å huske at det er en feiring.

Det er gratis å delta, men vi vil gjerne vite hvor mange personer vi skal beregne mat til. Derfor er det fint om du kan melde deg på i skjemaet under.

Det er selvsagt også mulig å ta med følge.

Jubileumshelg

Medarbiederfesten er ikke det eneste som skjer i løpet av helga. Vi ønsker å bruke hele helga i fellesskap!

Derfor har vi et fantastisk program du kan være med på gjennom hele helga. Så om du bor i Molde, eller kommer på besøk så skal du virkelig få muligheten til å finne på mye gøy!

Lørdag kl 09 - Topptur på ski

Mye relasjonsbygging i menigheten har skjedd gjennom å være på tur sammen. Derfor er det også naturlig å gi mulighet for en topptur denne helgen. Astrid Øvstedal og Mari Innerdal tar kommandoen og kjenner fjellene i området godt. Om du er mye på tur eller dette er den ene toppturen du skal få til i år, så blir det helt klart en god opplevelse!

Oppmøte blir ved rundkjøringen i Lergrovvika (rett ved Fannefjordtunnelen). Fint om du har med skredsøker, stang, hjelm, spade og ski med feller.

Si gjerne fra om du kommer via skjemaet over.

Lørdag fra kl 17 - Åpent hus hos familien Knudsen

Huset til familien Knudsen i Kringsjåveien 8 er nærmest som et menighetshus å regne, med tanke på alle treffpunkt i menigheten som har foregått her opp gjennom tiden. De åpner igjen sitt hus og inviterer til en ettermiddag/kveld med mulighet for mat og god prat.

Det serveres Taco fra kl 17 (ta gjerne med noen ingredienser), og kaffemat ca kl 19. Så kom enten selv eller med familie når det begynner, eller etter hvert om det passer bedre.

Si gjerne fra om du kommer via skjemaet over.

Feststorsamling på søndag kl 11

Vi samles selvsagt også for å feire Gud og det vi får lov til å være med på av det Han gjør. I menighetens nåværende storsamlingslokaler på Molde videregående gleder vi oss til å samles denne søndagen for å takke, feire og se inn i fremtiden. Det er bare å glede seg!

har du spørsmål om Jubileumshelga er det bare å ta kontakt