S19

Storsamling kl 19 i Metodistkirken (Elvegata 7)

Informasjon om S19

Tid og sted

Vi samles i Metodistkirken sine lokaler annenhver søndag kl 19. Tidspunktet gjenspeiler også at dette møtet er for ungdom og voksne. Vi kjører en nedtelling de siste 5 minuttene og er glad i å komme igang på tiden. Våre møter varer ca 90-100 minutter og avsluttes med god tid til prat og kaffe.

Velkomst

Det er veldig viktig for oss at du tas imot på en god måte. Derfor har vi vertskap som ønsker folk velkommen, og viser deg til en god plass for å sitte. Barna for også en oppmerksomhet når de kommer.

LOVSANG

På våre storsamlinger på kveld har vi litt mindre program og dermed mer tid til hver enkelt post. Derfor har lovsangen en stor plass på disse møtene; til å tilbe Gud, be og ta en timeout i hverdagen

Tale/ Undervisning

Hver kveld vi samles har vi fokus på hva Guds ord har å si oss inn i våre liv. En tale tar utgangspunkt i Bibelen og kobler det samtidig på det livet vi lever.

Kollekt

I Norkirken Molde er vi opptatt av å være en raus menighet som bryr seg om andre enn oss selv. Derfor har vi kollekt hver søndag som går til ulike misjonsarbeid vi er med og støtter. Hver eneste kollekt er slik at alt som kommer inn går til det faktiske arbeidet vi opplyser om, og vi er derfor frimodige på å utfordre folk på å gi.

Mat og prat

Kvelden er enda ung når møtet er ferdig, og vi har derfor god tid til å servere noe godt og få en god prat med de som har kommet på møtet.